Info

avatar Ten blog rowerowy prowadzi merlin083 z miasteczka Wrocław. Mam przejechane 99590.17 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią brak danych. i się wcale nie chwalę.
Suma podjazdów to 0 metrów.
Więcej o mnie.

baton rowerowy bikestats.pl

Wykres roczny

Wykres roczny blog rowerowy merlin083.bikestats.pl

Archiwum bloga

Rundka po pracy

Sobota, 8 czerwca 2013 · dodano: 08.06.2013 | Komentarze 5

A w wolnych chwilach nauka centrowania kół.
Centrownica oczywiście własnego wykonania. Nic specjalnego, można dostosować do różnych szerokości kół, do obręczy wysuwa się śruba by wyznaczyć "bicie" koła. Z drugiej strony też takowa śruba będzie.

Centrownica © merlin083


Kategoria 50-100, Szosa



Komentarze
merlin083
| 06:51 niedziela, 9 czerwca 2013 | linkuj Dziękuję za uwagi..Z tą sprężyną masz rację,będzie zdecydowanie lepiej.
Centrownica już kilka miesięcy leżała na półce w garażu i czekała na swoją kolej. Teraz jest chwilka czasu to ją troszkę udoskonalę.


pozdrawiam
ramboniebieski
| 22:39 sobota, 8 czerwca 2013 | linkuj Fajna rundka 50km, bardzo fajna.
ramboniebieski
| 22:37 sobota, 8 czerwca 2013 | linkuj Drogi Ryjek, musisz poradzić sobie z właściwym ułożeniem opon na obręczach i jestem pewny, że dasz radę. Napompuj maks koła i wtedy uderzaj bokiem koła o podłoże, ale delikatnie. Jeśli to nie pomoże, to spuść trochę powietrza i naciągaj ręcznie (to duży wysiłek) i musisz osiągnąć efekt. Ten cieniutki paseczek na oponie musi ułożyć się dokładnie wg obręczy, musi, nie robi łachy. pozdro.
ryjek
| 22:28 sobota, 8 czerwca 2013 | linkuj Fajny przyrząd brakuje mi takiego w moim rowerowym serwisie - niestety brak miejsca :)
Jak sobie radzisz z biciami źle założonej opony? Oczywiście można ją poprawiać, ale ciężko ułożyć na obręczy idealnie, tak żeby zupełnie je wyeliminować.
ramboniebieski
| 22:27 sobota, 8 czerwca 2013 | linkuj Myślę, że idziesz w dobrym kierunku, ale dobrze było by żeby ta śruba była na sprężynie, która w miarę bicia obręczy będzie się odsuwać w bok i wtedy będziesz w stanie stwierdzić i usunąć falowanie obręczy naciągając lub popuszczając szprychy doprowadzając do "0" ruchu śruby, ale tak jak to zrobiłeś też można osiągnąć cel.
Wiesz, zdradzę Ci tajemnicę centrowania kół. Łapiesz za widelec dłonią i wystawiasz kciuk dotykając delikatnie obręczy i stwierdzasz, w którym miejscu odchyla się w bok jeden czy drugi i wtedy dociągasz lub popuszczasz odpowiednie szprychy. To metoda dla bardzo wprawnych mechaników, ale spróbuj, myślę, że uda Ci się to opanować doskonale-idziesz w bd kierunku, próbuj, a osiągniesz na pewno dobre efekty. Pokażę Ci niedługo moją nową centrownicę, jak tylko zmontuję. Pozdro
Komentuj

Imię: Zaloguj się · Zarejestruj się!

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa tbree
Można używać znaczników: [b][/b] i [url=][/url]